Yazar : A. Karabudak Eylül 09, 2017







Bu bölümün sonunda da son bölüm olması sebebiyle Sana Bir Şey Sorabilir Miyim?'e gelen bazı olumlu yorumları derledim.  Yorum yapan herkese (bir önceki bölümdeki yazımda bahsettiğim kişi hariç) teşekkür ederim.

1. Bölüm
Naryens: "YA AS BAYRAKLARI AS 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷"

Beria: "Çok iyi ya bir Türk mangasi görmek gözlerimi doldurdu cidden, Japon kültürü hakkında mangalar sayesinde öğrenmediğim sey kalmamıştı ve bunun gibi dünyada gittikçe populerlesen bir akim karşısında bizden hiç girişim olmaması canımı sıkıyordu. Tabiki profosyonel değil ama böyle bir fikri düşünmek bile yeter de artar benim için. Emeği geçenlere teşekkürler ^^"

Sasaki Dola: "#TürkMangakalarÇoğalsın"

hecate: "Oo çizimleri çok beğendim"

Gamer Sans: "Keşke Türk weebtonlar çoğalsa."

nirvana vascancolas: "ohaa türk yapmışş :D ooooo"

Yuneri: "bir an kavrayamadım Türk yapımıymııııışşş :D valla biyendim ellerine sağlık (Y)"

Epic: "Çok güzel olmuş eline sağlık :D"

Shinka Wakai: "Ne diyeceğini çok merak ediyorum :D Emeği geçenlere çok teşekkürler."

uykusuzpanda: "Accık kısa ama çok güzele benziyor. Onun dışında okulun ülkemizde olması falan çok güzel olmuş (çünkü son zamanlarda sürekli yabancıları taklit ediyoruz) Başka mangalar ve webtoonlar da çizersin inşallah *-*"
Çok yerinde bir yorum bence.

tamamokbambam: "Kim ne derse desin emek var bazilari cok agir konusmus ee siz yapinda da her seyiyle buraya koyun biz okuyalim cidden bazi insanlar çok sinir bozucu😐verdiginiz emege cok tesekurler"

kacakmazot: "Herşeyiyle bir türk mangası görmek gerçekten guzel. Başkaları gibi türkçe roman yazıp içeriğinde 1 tane bile türk ismi yada türk mekanı bulunmayan hikayeler gibi olmasın lütfen. Devamını bekleyeceğim ama çok kısa bu şekilde olursa uzun bir sure bekleyip bölümlerin cogeldikten sonra devam ederim :)"
Bu yorum da çok yerindeydi. Zaten cevap da yazdım.

Sporkiyon: "Eline saglik ama cok kisa kades devamini bekliyom ;)"

Emre: "Yenı ilgimi cekecek bir seyler var mı diye bakarken ismi Türkçe olunca dikkatimi çekti. güzeldi.:D"

Wass: "Sasirdim ve merak ettim devamı gelirse okuruz :D eline sağlık"

Arif Emre Kardiç: "kardeşim mümkünse msj atar mısın arifemre731@gmail.com Abdurrahman Karabudak"
Bu arkadaş ile iletişime geçerek nasıl çizdiğim konusunda bilgi verdim.

Zey Nep Nur: "kötü değil sadece biraz kısa :)"

Sena Scarlet: "eline sağlık güzel olmuş ama devamı olcak dimi o.O"

SexyBug: "Hmm çok kısa olmamış mı reyiz :) ellerine sağlık"


2. Bölüm

2. Bölüme yapılan yorumların çoğu bu bölümde gerçekleşen olaylarla ilgiliydi. Hatta Sana Bir Şey Sorabilir Miyim?'in sonraki bölümü hakkında tartışanlar bile vardı. Ve bu beni çok mutlu etti. Bu webtoonu yazmaktaki en temel amaçlarım olan; bu webtoon ile okuyanlara bir şeyler aktarabilmek, okuyucuların keyif almasını sağlamak (güldüremezsem bile en azından tebessüm etmelerini sağlamak) gibi temel şeyleri başardığımı hissettim.

Bu yorumlara burada yer vermeyeceğim. Çünkü olumlu veya olumsuz şeklinde değerlendirilemezler.

Shinka Wakai: "Beğendim :D Emeği geçenlere çok teşekkürler."

Elif: "Çok güzel yaa devam (kervane lafına acayip güldüm)sjagshajajsh"

tamamokbambam: "Emeginize saglik devam❤️❤️❤️"

Sporkiyon: "olsun gene sen devam et bir iki kişi kırmasın şevkini bekliyorum diyer bolüm leri :)"

sakura: "ilginç bir manga olmuş çok beğendim güzel olmuş :D"

SexyBug: "İyi daha :D ellerinize sağlık"

Asile: "Eline sağlık. Sonuna kadar arkandayız ya ben he zaman ilk Türk çizimlerini okuyacak kadar büyüdüm. Duygulandım şimdi :)"

3. Bölüm

Bu bölümde de 2. bölümdeki gibi yorumların çoğu webtoonda geçen olaylarla ilgiliydi.

sakura: "gayet hoş bir manga"

tamamokbambam: "Emeginize saglik"

Wass: "benim hoşuma gidiyor ya bu seri çizimler felanda bana göre kotu değil akıyo yani eline emeğine sağlık."

4. Bölüm

Hansai: "Çok güzel olmuş, emeklerinize sağlık. Mahsuru yoksa bunu nasıl yaptığınızı sorabilir miyim? Merakım var da. Çalışmalarınızın devamını diliyorum. Umarım bu çalışmanız Türkiye'deki resmi güzel meraklıları harekete geçirir :)"
Yazdığım Cevap: "1. Senaryosunu yazdım 2. Saman kağıdına taslak (story board) çizdim 3. Kurşun kalem ile a4 kağıdına çizdim 4. pilot kalem ile üzerinden geçtim 5. Tarattım 6. Bazı yerlerini düzelttim ve renklendirdim (Photoshop ile)"

Melisa Şimşir: "Nedense mutlu oldum... Galiba artık türk webtoon'u göreceğiz etrafta"

Melisa Yılmaz: "Çok güzel ya .d"

KuzgunTR: "gayet guzel bır hıkaye olmus cızımlerıde sevdım ben ama keske kelımenın gercek anlamını soyleseydı ılerde sıkıntı cıkarabılır bu kızın basına :) neyse elıne saglık yenı serılerde gormek ısterım senı"

Gamer Sans: "Diğer çalışmalarınıda sabırsızlıkla bekliyorum. Umarım en yakın vakitte yaparsın ^^"

Kimchi*-*: "Hoşuma gitti vallahi :D Ellerine sağlık ❤"

W.W: "Yo cidden kotu degil , ben sevdim cok ilgincti :D"

Solis-chan: "Diğer çalışmaları da sabırsızlıkla beklerim💕Çok beğendim"

Yuneri: "bu kadar kısa olması üzdü ama ellerine sağlık gerçekten güzel olmuş ;)"

Sporkiyon: "Dostum eline saglik daha uzun biseyler bekliyorum surekleyici biseyler beklyorun bak ona gore duvuslu felen osmanli tokadi alsa isim son yazdigim saka dikate alma devamiji Bekliyorum;)"

Huseyin Utku Cevik: "Uzun bir yola ilk adımını atmışsın gibi ha? Umarım o yolda seni hiçbir şey yüzüstü bırakmaz. Kolay gelsin ve başarılar ;)"

Lelouch: "ilginç."

Şule: "Kısa ama belli bir bütünlüğü ve kurgusu bence konuya göre iyidi konuyu daha farklı şeyler yaparsan da fena olmaz :-D :-D :-D"

meyluran: "eline sağlık ^^"

Shinka Wakai: "Tatlı demese iyiydi :D Şimdi kız tatlıcıya gidip "Bu tatlılardan hangisi kerhane?", "Hiç kerhane kaldı mı?" veya "Bir tane kerhane alabilir miyim?" gibi sorular sorduğunu düşündüm de... Çıldırıyorum... :D :D :D Emeği geçenlere çok teşekkürler."
Yorumların Efendisi! Bu yorum webtoonun devamını getirme düşüncesini aklıma soktu.

Wass: "yeni serilerini bekliyoruz dostum elinden geleni yap"

Sena Scarlet: "ellerine sağlıık^^"

mika: "Ellerine sağlık gerçekten çok güzel olmuştu 😁😁😁"

Asile: "Eline sağlık"

Emre: "Emegine saglik.cok kisada olsa yarim kalmadigina sevindim."

SexyBug: "Ellerinize sağlık :)"

Otani: "Çok güzeldi ellerinize emeğinize sağlık."

Diğer Yerlerdeki Yorumlar

Manga-tr'de webtoonun tanıtımına yapılan yorumlar:

Server "daShTRiCk" Cetin: "Elinize sağlık, böyle Türk yapımı seriler görmek beni hoşnut ediyor. :)"

Crazyreader: "Vay be Türk yapımı olan bir manga görmek gerçekten gururlandırdı. Yazmak ve çizmek ikisi de her babayidin harcı olan bişey değil bu yüzden tebrik ediyorum. Emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum ~♥~"

Bunların dışında bir de Wolftoon'daki benim yüz yüze tanıdığım kişiler tarafından yapılan yorumlar var.

Bu kadar çok yorum almak beni mutlu etti. Verdiğim emeğin boşa olmadığını gösterdi. Yorum yapan herkese tekrar teşekkür ediyorum.

Bu bölüm ile webtoonun sonuna geldik. Önümüzdeki bir tarihte Sana Bir Şey Sorabilir Miyim?'in yeni bir bölümüyle karşınıza çıkabilirim. Bu konu ile ilgili çalışmalarım daha netlik kazanmadığı için net bir şey söyleyemiyorum. Okuyan herkese teşekkür ederim.

{ 1 yorum ... read them below or add one }

- Copyright © 2013 Webtoon TR - Webtoonlarla İlgili Bilgiler -