Yazar : WebtoonTR Mart 17, 2019

Webtoon TR, bu gün altı yılı geride bıraktı. İlk günlerdeki çabalarım gözlerimin önüne geldikçe duygulanıyorum. Üç sene önce yazdığım Üçüncü Yıl isimli yazıda Webtoon Tr'nin ilk kurulduğu zamanlar ile ilgili ayrıntılı bilgileri bulabilirsiniz. Bu yüzden ilk günlerde nelerin yaşandığını tekrar yazmayacağım. Bu yazıda son üç yılda, özellikle de yeniden düzenli olarak ilgilenmeye başladığım 20 Ocak tarihinden bu yana ne yaptığımı ve bundan sonra neler yapmayı planladığımla ilgili şeyleri yazacağım.

20 Ocak tarihinde Webtoon TR ile tekrar ilgilenmeye başladığım zaman süreklilik sağlamayı motto olarak belirledim. Bunun için düzenli olarak blog, mail, sosyal medya hesaplarını kontrol ettim.

İkinci önem verdiğim iş; Blogtaki yazıları düzenlemekti. Çünkü bazı yazılar eskidiği için işlevini yitirmişti veya çok fazla imla hatası vardı. Her gün eski yazıları düzenlemeye gayret ettim.

Ama Şubat ayının son haftası taşınmak zorunda kaldığım ve işe başladığım için kurduğum düzeni devam ettiremedim. Bundan sonra zamanımı daha verimli kullanarak yazıları düzenlemeye devam etmeye çalışacağım.

Yazıları düzenlemeyi bitirdikten sonra blogun sayfalarını ve görünürdeki şeklini düzenlemeyi düşünüyordum. Sonra da eskiden olduğu gibi (ortalama) her iki haftada bir yazı yayınlamaya çalışacağım.

Sizlerden bir ricam var: Lütfen Webtoon TR Çeviri Grubu ile karıştırmayın burayı!

Daha önce buradaki yazıda uzun uzun durumu açıklamıştım. Herkesin bu yazıyı okumasını veya Webtoon TR'yi veya aynı isimle açılan çeviri grubunu takip etmesini beklemiyorum. Ama hiç olmazsa biraz sağa, sola bakarak nerede olduğunuzu gözlemlemenizi istiyorum. Sosyal medya hesaplarımızda olsun, blogumuzda olsun Webtoon TR'yi çeviri grubu sanmanızı sağlayacak hiç bir materyal bulunmuyor. Buna rağmen ısrarla dört yılı aşkın süredir Webtoon TR'yi aynı isimle açılan çeviri grubu ile karıştırıyorsunuz. Bu durum moralimin bozulmasına neden oluyor. Çünkü Webtoon TR'nin popüleritesinin bir kısmı kuşkusuz aynı isimdeki çeviri grubu sayesinde oluştu. Benim böyle bir istek ve talebim olmamasına rağmen kendimi başka kişilerin emeklerinden faydalanıyormuş gibi hissediyorum. En kötüsü de harcadığım emeğin bir hiç uğruna olduğu hissi oluşuyor. Gündelik hayatın yoğunluğu ve stresi de üstüne eklenince feragat edeceğim ilk şey Webtoon TR ile uğraştığım zaman oluyor.

~DUYURU~
Facebook sayfamızdaki 4 adet içerik editörümüzün 30 Haziran 2019 saat 24:00 tarihine kadar benimle iletişime geçmemesi veya sayfada bir şey paylaşmaması durumunda görevlerine son verilecektir.

Webtoon Tr'nin sosyal medya hesapları ve blog (burası) için yardım edecek kişileri aramızda görmekten mutluluk duyarım. İletişim için iletişim sayfasındaki herhangi bir iletişim adresinden iletişim kurabilirisiniz.

Yorum Yaz

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2013 Webtoon TR - Webtoonlarla İlgili Bilgiler -