Yazar : Teoman Nisan 15, 2014



2013 yılından bu yana Türkiye'de ve Türkçe dilince Blogger, Facebook ve Twitter üzerinden Webtoonlarla ilgili legal yayıncılık yapan ilk ve tek ortam olan Webtoon Tr'ye katılmak ister misin?

Tek başıma bazen uzun bazen kısa aralar vererek (çoğu zaman da ara vermek zorunda kalarak) bir şekilde yıllardır Webtoon Tr ile ilgilendim. Her zaman tek değildim. iki yıl kadar benim haricimde dört kişi daha vardı Facebook sayfası ile ilgilenen. Ama gördüğünüz üzere artık ilk aylardaki heyecanım bitti. Bu yüzden Webtoon Tr'ye ihtiyacı olan heyecanı yeniden katacak yeni ekip arkadaşlarına her zaman kapım açık.

Başvuracak kişilerde genellikle özellik aramıyorum. Yardım etmek isteyen ve webtoonları seven her kişi başvurabilir.

Ekip Arkadaşına İhtiyaç Duyduğumuz Alanlar:
  • Facebook İçerik Editörlüğü: Facebook sayfamızda webtoonlarla ilgli bir şeyler paylaşacak
  • Yazar: Blogta webtoon tanıtımı veya webtoonlarla ilgili yazılar yazacak

Başvurular için:
Email: webtoontr@gmail.com

Not 1: Acil veya önemli, ekip arkadaşı ihtiyacımız olduğu zaman ayrıca bir yazı yazılarak blogta duyurulacaktır.

Not 2: Sayfamızdaki 4 adet içerik editörümüzün 30 Haziran 2019 saat 24:00 tarihine kadar benimle iletişime geçmemesi veya sayfada bir şey paylaşmaması durumunda görevlerine son verilecektir.

Yazının Son Güncellenme Tarihi: 12.02.2019

Yorum Yaz

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2013 Webtoon TR - Webtoonlarla İlgili Bilgiler -