Yazar : A. Karabudak Kasım 05, 2017




Sihirli Lamba'ya Yapılan Olumlu Yorumlardan Bazıları

Aki: :D çok hoş olmuş ellerine sağlık

Luna Haruna: vahaha çok harikaydı :DD her zaman düşündüğümüz şeyleri söylemen de cabası :DD başarılarının devamını dilerim ^-^

blackie85: bence hoş olmuş hatta her insanın düşündüğü ama söylemediği şeyleri çizsen bu şekilde harika olur bence :D çiziminde zamanla gelişir.

Manae: Bölüm için sağ ol. Sen benden daha cinsin :'D Galiba sorularımızın cevbı bulundı. Çocukluğumun sorusuydu bu :'D

ercan1123: güzel olmuş teşekkürler.

Hansai: Sen varya... ADAMSIN ADAM!!!! Türk birinin webtoon yaptığını görünce duygulanıyorum .^. Puhahahah çok komikti :'D Webtoonlarının devamını diliyorum. Umarım bir gün 300 bölümlük, güzel bir webtoon yaparsın.

Evrim Genç:
1. Bölüm: Oğlan uyanık çıktı. :D Yüzündeki ifadeyi çok sevdim. Emeği geçenlere çok teşekkürler.
2. Bölüm: Cin de biraz uyanık çıktı ama oğlan kazanacakmış gibi hissediyorum. :D Emeği geçenlere çok teşekkürler.
3. Bölüm: Cine acımaya başladım. Cin 0 oğlan 3 :D Emeği geçenlere çok teşekkürler.
4. Bölüm: Boğazını tutmuş. :D Sonu tam tadında bırakılmış. Emeği geçenlere çok teşekkürler.

Baltama amaçlı yapılan yorumlar hariç yorum yapan herkese teşekkür ederim.

Eleştirel Bir Yorum: "çok klasik bir şaka ya biraz özelleştirilseymiş keşke..." (saruhan özgan)
Webtoonda bu hikayeyi anlatmaya karar vermeden önce amacım karikatüre konu olabilecek bir espriyi temel alarak kısa bir webtoon yapmaktı. Cinden sonsuz dilek hakkı dileme fikrini bulduğum zaman baya bir araştırdım. Acaba daha önce bu konu bir karikatürde veya başka bir şeyde işlendi mi? Ama hiç bir örnek bulamadım. Ben de webtoonun senaryosunu bu espri üzerine yazdım. Daha da özgünleştirilebilir miydi? Bana göre bu haliyle de oldukça özgün. Ama bu konu daha farklı ve ilginç şekilde işlenebilirdi. Ama bir şeyi ne kadar çok kurcalarsan o kadar çok batırırsın. Acemi olduğum için bu hikayeyi batırmak istemedim. Bu toplumdan doğru düzgün eleştiri almak çok nadir bir durum. Beni bu şansı yaşattığı için saruhan özgan'a teşekkür ederim.

Yorum Yaz

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2013 Webtoon TR -