Yazar : Abdurrahman Karabudak Aralık 17, 2016


Ebat: ~55mm (En) * ~66mm (Uzunluk) * ~3mm (Kalınlık)
Malzeme: PVC / Kauçuk
Menşe Ülke: Çin Halk Cumhuriyeti
Üretici Firma: Pungnyun Co., LTD.
Fiyat: 3000 Kore Wonu

Satın Alma Süreci: Ürünü Ebay'dan aldım. Satıcıyla kısa bir pazarlık yapıp fiyatını düşürtmüştüm hatta. Şu an Paypal Türkiye'de hizmet vermeyi durdurduğundan bu yolla alma olanağı kalmadı bu yüzden ayrıntılı olarak anlatmayacağım.

Kargo Süreci: Satıcı ürünü Korea Post ile gönderdi ve 11 gün sonra sapa sağlam bir şekilde elime ulaştı.
 (5 gün Kore'de durdu, 3 gün yolda, 3 gün Türkiye'de). Ayrıca satıcı Tracking number yani takip numarasını da vermişti. Kargo küçük bir kutu içerisinde balonlu kuruyucu naylonlar olur ya hani ona sarılı geldi.

Ürünün İncelemesi:
Okuyan bazı kişilerin aklına şu soru gelebilir; "Neden Xia Xia'yı aldın?" Almadan önce hepsini inceledim. Çoğu karakteri yeniden çizerken tiplerini kaydırdıklarını düşündüm. En güzel görünen gözüme Xia Xia'ydı ben de onu aldım. Ayrıca en sevdiğim karakterlerden olmasa da severim kendisini.

Resimlerden gördükleriyle yorumda bulunanlar anahtarlığın metal olduğunu düşünebilirler lakin kauçuktan yapılmış. Kauçuk renkleri daha iyi yansıtıyor, renklerin ve şeklin solma ihtimali de yok. Tek kötü yanı eskidiği zaman kopmalar olabilecek olması.

Ürün anahtarlık olarak kullanılabildiği gibi çektiğim resimlerde görebileceğiniz siyah ip ve beyaz şey yardımıyla telefon süsü olarak da kullanılabiliyor. Telefon süsü olarak kullanabilmek için telefonunuzun kulaklık girişinden vaz geçmeniz lazım çünkü o beyaz şey kulaklık girişine girmesi için tasarlanmış. Anahtarlık olarak kullanmak isterseniz telefon aparatını, telefon süsü olarak kullanmak isterseniz de anahtarları taktığınız halkayı çıkarabiliyorsunuz. Ürün her ne kadar Çin malı olsa da kalitesiz değil zaten lisanslı ürün. Fark ettiyseniz siyah arka plana karakteri yapıştırmışlar gibi duruyor kenarlardan tırnağımla ayırmaya zorladım en ufak bir ayrılma olmadı. Bu yüzden yapıştırmak yerine içine gömmüş olabileceklerini düşünüyorum. Kabının iç kesiminde anahtarlığı üretilmiş Naver webtoonlarından çizimler var.

Yorum Yaz

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2013 Webtoon TR -