Yazar : WebtoonTR Nisan 15, 2020

Bu blogta oluşturduğum bütün listeler ve bu listelere ait kısa açıklamaların yer aldığı liste. "Listelerin Listesi" gibi bir başlığın saçma olacağını düşündüğüm için "Listelerin Efendisi" ismini verdim bu listeye.

Webtoon Çeviren Grupların Listesi ve Webtoonları
Yaptığım ilk liste buydu. 2013, 2014 yıllarında Türkçeye çevrilmiş çok az sayıda webtoon vardı. Ayrıca Manga-Tr açılmamıştı veya daha yeni açıldığı için bilen kişi sayısı azdı. Fark ettimki bazı webtoonların Türkçeye çevrildiğinden kimsenin haberi bile yok. Halbuki ben kafamdaki çeviri gruplarını her hafta dolaşarak webtoonların yeni bölümlerini okuyordum. Bari bu çeviri grupları ve çevirdikleri webtoonlarından bir liste yapayım da herkes yararlansın düşüncesiyle böyle bir liste oluşturdum. Çok da faydalı bir kaynak oldu. Ama zaman geçtikçe o kadar çok webtoon Türkçe'ye çevrildiki listeyi güncellemek işkenceye dönüştü. Bu yüzden uzun süredir bu listeyi güncellemiyorum. Liste güncelliğini yitirse de işe yararlılığını yitirmediği kanısındayım.

Çevirisi Tamamlanmış Webtoonlar
Türkçeye çevrilen webtoonlardan oluşturduğum listeleri güncelleyemiyordum. Ben de içeriği tüm webtoonlar yerine sadece çevirisi tamamlanmış webtoonlara indirdim. Bu sayede güncelleyebileceğim bir liste oluşturdum. İlerleyen zamanlarda bu listeden One-Shotları çıkarmayı ve ayrı bir One-Shot listesi oluşturmayı planlıyorum.

Webtoons Translate Türkçeye Çevrilen Webtoonlar
Normalde burada da Türkçeye çevrilmiş webtoonlar listeleniyor. Ama alfabetik olarak değil. Bu yüzden bu liste de işinize yarayacaktır.

Webtoonlarla İlgili Türkçe Siteler / Linkler
Webtoon Tr haricinde webtoonlarla uzaktan yakından ilgilenen başka sitelerin linklerini bir arada toplamak amacıyla böyle bir liste hazırladım.

Webtoon Portalları Listesi
Yayın dillerine göre kategorize edilmiş webtoon portalları listesi.

Tanıtımı Yapılmış Webtoonlar Listesi
Alfabetik ve ülkelerine göre blogda tanıtımı yapılmış webtoonların listesi.

Türklerin Yaptığı Webtoonlar
Kısa açıklamalarıyla Türklerin yaptığı webtoonların listesi.

Yorum Yaz

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2013 Webtoon TR - Webtoonlarla İlgili Bilgiler -