Yazar : WebtoonTR Mayıs 18, 2020

The God of High School ve Noblesse'ın anime serilerinin 2020 yılı içerisinde çıkacaklarını mart ayında yayınladığımız haberimizde duyurmuştum. Mart ayında yayınladığımız habere buradan ulaşabilirsiniz. Geçen zaman ile birlikte The God of High School'un anime serisi hakkında önemli bilgiler açıklanmaya başlandı. Bu yüzden yeni bir haber yaparak bu yeni gelişmeleri  siz Webtoon okurlarına duyurma gereği duyduk.

The God of High School'un ne zaman yayına başlayacağı kesinlik kazanmış değil. Ama Temmuz ayında yayınlanmaya başlanması planlanmakta.

The God of High School Anime Serisinin Yayınlanan Tanıtım Filmi:

The God of High School Anime Serisinin İlk Resmi Tanıtım Filmi:


The God of High School Anime Serisi ile İlgili Ayrıntılı Bilgiler:

Japonca İsmi: ゴッド・オブ・ハイスクール (Goddo-Opu(obu da olabilir okuyamadım)-Haikuuru)
Sezon: 2020 Yaz
Yayına Başlama Tarihi: ?? Temmuz 2020
Stüdyo: MAPPA
Tür: Aksiyon, Bilim Kurgu, Macera, Komedi, Doğaüstü Güçler, Dövüş Sanatları, Fantastik

Emeği Geçenler:
Orjinal Çalışma: Yongje Park
Yönetmen: Sunghoo Park
Karakter Tasarımı: Manabu Akita
Sanat Yönetmeni: Kuniko Iwatani / Sachiko Nishiguchi
Renk Koordinasyonu: Ami Kutsuna
Fotoğraf Yönetimi: Shigeki Asakawa
Kurgu: Satoshi Aihara
Müzik: Arisa Okehazama
Ses Yönetmeni: Kisuke Koizumi
Ses Efektleri: Katsuhiro Nakano
Müzik Yapımcısı: Yoshiki Kobayashi

Seslendirme Sanatçıları (Japonca):
Mori Jin: Tatsumaru TACHIBANA
Daewi Han: Kentaro KUMAGAI
Mira Yoo: Ayaka OHASHI
Mujin Park: Daisuke NAMIKAWA
Manseok Gang: Tomokazu SUGITA
Commissioner O: Yuki KAIDA
Commissioner P: Asami TANO
Commissioner Q: Kenji HAMADA
Commissioner R: Chikahiro KOBAYASHI
Announcer T: Tomokazu SEKI
ve daha fazlası...

The God of High School Anime Serisi ile İlgili Bazı Web Sayfaları:


AFİŞ VE RESİMLER





{ 2 yorum ... read them below or Comment }

  1. Ben webtoon bölümlerini indirmek istiyorum ama nereden ve nasil yapacagim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://mangaindir.blogspot.com/2016/06/the-god-of-high-school-turkce-webtoon.html

      Buradan ilk bölümlerini indirebilirsiniz. Sonraki bölümleri nasıl kolay yoldan indirebileceğinizi bilmiyorum.

      Sil

- Copyright © 2013 Webtoon TR -